.post img {max-width:100% !important}

poniedziałek, 28 lipca 2014

SZWEDZKIE ZAKUPY

Od kiedy jeżdżę do Szwecji, jednym z głównych punktów wycieczki są zakupy. Przez wiele lat nr 1 były te ciuchowe, w tym roku jednak nie dało się mnie odgonić od sklepów wnętrzarskich. Chciałabym się podzielić z Wami moimi łupami ;)



Większym zakupem były lampy nad stół jadalniany - filipiniana



Większość rzeczy została zakupiona w Lagerhouse oraz w mniejszych sklepikach z pamiątkami





Nie mogło zabraknąć tradycyjnej ściereczki Ekelund



Lniany obrus kupiłam w secondhandzie :)





 koniecznym zakupem były również gazety wnętrzarskie



i jak się podobają? :)

32 komentarze:

  1. lampy i podkładki na stół świetne. Pozostałe zakupy również, ale te dwie rzeczy najbardziej wpadły mi w oko .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, uwielbiam takie dodatki, od razu sprawiają, że wnętrze wydaje się duzo cieplejsze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pojemnik na drugie śniadanie świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że zmotywuję siebie do przygotowywania posiłków w domu :)

      Usuń
  4. Pięknie to wszytsko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi podobają się oba lampiony. To właściwie jedyny z takich dodatków, które zwykle mi się podobają i przydają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się tylko zaczęłam martwić, czy nie będę miała ich za dużo ;) teraz w sumie mam 4 lampiony, a chciałabym dużo więcej :)

      Usuń
  6. ale z Ciebie szczęściara że możesz się wybrać na takieee zakupy :P lampiony i ten ptaszek cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ten skandynawski styl... Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kompletnie się w nim zatraciłam ;)

      Usuń
  8. Hej :) ile centymetrow maja Twoje listwy przypodlogowe?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taki styl. Genialne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny lampion. Styl skandynawski to ideał, do którego dążę urządzając swój dom. Takie dodatki ja ten, nadają wnętrzu niesamowity klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Obawiam się, że moja wycieczka w tamte strony nie skończyłaby się tylko na zakupach. Pewnie zostałabym tam na stałe :D Uwielbiam skandynawski styl!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe te Twoje zakupy.
    Pozdrawiam i zapraszam z rewizytą :)
    http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. obrus idealnie pasuje do reszty dodatków...

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne te akcesoria ;) z chęcią bym zakupiła gdzieś podobne ściereczki jak te na Twoim piecu ;) Może u mnie znajdziesz też trochę inspiracji?:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niewielkie, ale bardzo ciekawe dekoracje. Bardzo ładnie się prezentują.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta latarnia morska to chyba solniczka/pieprzniczka? Jeżeli tak to super :) To co u nich jest w sekondhandzie u nas w designerskich sklepach z dodatkami...

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubek na kawę to zdecydowanie mój faworyt :) Nie podejrzewałem, że chodzisz również po SH za granicą. Ja nigdy nie próbowałem, ale wydaje mi się, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne dodatki, super się prezentuje wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale zazdroszczę takich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zakupy. Chętnie przygarnęłabym do siebie lniany obrus, który jest po prostu przepiękny. Zachęciłaś mnie do odwiedzenia kilku sklepów i uzupełnienia domowego asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę, że zakupy udane :) Piękne rzeczy udało Ci się upolować. Na pewno w mieszkaniu prezentują się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne produkty. Na pewno w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń