.post img {max-width:100% !important}

piątek, 30 maja 2014

SMAKI LATA I BEJCOWANIE



Najlepszy sposób na wspomnienie wakacji w środku zimy? koktajl ze polskich, słodkich truskawek mrożonych w szczycie sezonu :)



W ostatnim miesiącu ( a może jeszcze wcześniej ? ;) zabraliśmy się do bejcowania drzwi. Nieimpregnowane drewno szybko niszczeje, stąd tak ważnym jest aby je utrwalić. 

Poszukiwania idealnej,  białej bejcy nie należały do najłatwiejszych. We wszystkich marketach budowlanych spotkaliśmy się z lakiero- bejcami lub półmatem i niestety żadna z tych wersji nie trafiła w nasze gusta. Jak zwykle poratowała nas Ikea, z białą bejcą dającą bardzo naturalne wykończenie :) 

(zdjęcie wykonywane jeszcze w trakcie wysychania)



Obecnie życie wirtualne niestety schodzi na dalszy plan, ze względu na przygotowania do ostatniej sesji w życiu ;) oraz dopracowywanie pracy magisterskiej. Odliczam również dni do upragnionych wakacji :) mam nadzieję, że później będzie mnie tutaj więcej :)


7 komentarzy:

  1. Powodzenia, już niedługo odbijesz obie sesje.Mi po paru latach od mgr znowu zachciało sie studiów.Tez mam zamrożone truskawki i czekam tylko kiedy już będę mogla je rozmrozić i zjeść.z teraz ze względu na karmienie piersią nie mogę:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już mam wolne! :) za niecałe 3 tyg obrona i upragnione wakacje :)

      Usuń
  2. Też uwielbiam truskawki! :) Mamy podobne kuchnie:) uwielbiam te kaflowe płytki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płytek długo szukałam nim znalazłam te wymarzone, ale warto było ;)

      Usuń
  3. Też w taki sposób próbuję przemycić trochę lata w środku zimy. Tylko ogranicza mnie wielkość zamrażalki :(
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://mysweetdreaminghome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kuchnia i pycha truskawki :)
    Miłego dnia :)
    Ada

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuchnia piękna, z czego jest wykonany blat ?

    OdpowiedzUsuń