.post img {max-width:100% !important}

czwartek, 21 listopada 2013

JAK ZAGOSPODAROWAĆ WOLNĄ ŚCIANĘ?

Pomysł banalnie prosty, lecz w moim przypadku nie taki oczywisty. Projektując mieszkanie nie mogło zabraknąć miejsca na telewizor. Z oczywistych względów nawet tego nie przemyślałam ( właśnie dlaczego?!) nim niedawno zorientowałam się, że zostaję z dużą pustą ścianą. Należę do tego grona szczęśliwców, którzy od kilku lat nie oglądają tv, nawet nie z braku czasu, a chęci ;) dlatego zaczęłam się zastanawiać w jaki sposób zaaranżować wolną przestrzeń.
Pierwsze co przyszło mi do głowy to obraz, jeden może wyglądać smutno, więc postanowiłam zatroszczyć się o całą kolekcję. Najlepiej w różnych ramkach.











pinterest

 koniecznie pochwalę się efektem końcowym!


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. mogą bardzo fajnie ożywić wnętrze :)

      Usuń
  2. Ostatnio kawałek ściany również zagospodarowałam ramkami. Różnymi, pięknymi, czarno-białymi :) ale została mi jeszcze jedna ( w innym pokoju), z którą nie wiem co zrobić od dłuższego czasu... może jeśli masz jakiś pomysł to mogłabyś podsunąć?
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że fajnie wyglądałby powieszony większy obraz lub grafika wydrukowana na płótnie, lustro w ozdobnej ramie lub również ramki ze zdjęciami, ale nie powieszone, a poukładane na półce. Sama myślę o takim rozwiązaniu w sypialni :)

      Usuń
  3. Piękne inspiracje :). To pierwsze zdjęcie też mam, uwielbiam je i to połączenie delikatnego turkusu z naturalnym drewnem i tymi koszami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudne kolory :) aż chciałabym wnieść trochę turkusu do mieszkania, jak na razie myślę o seledynowym :)

      Usuń