.post img {max-width:100% !important}

niedziela, 24 listopada 2013

HEMNES

Jedna z najbardziej popularnych serii na świecie ;) Chyba każdemu kojarzy się ona ze sklepem IKEA. 
Szukając białych mebli do mieszkania od razu zajrzałam do szwedzkiej sieciówki ( choć najpierw przeglądnęłam internet ;) Zależało mi aby meble były tanie i zrobione z litego drewna , dlatego wybór padł na białą bejcę z serii HEMNES.
To co udało nam się do tej pory skompletować:






moje niespełnione marzenie




spoza serii HEMNES

źródło zdjęć ikea

2 komentarze:

  1. Weszliśmy wczoraj w drodze do domu do Ikei tylko dlatego, że kuzynka, która jechała z nami chciała wejść po jakieś miseczki. Wyszliśmy ze stolikiem Hemnes (tylko białym) :))). Te krzesła do kuchni też mi się bardzo podobają :). Już chyba tam więcej nie zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, z ikei nie da się wyjść z pustymi rękami :D zawsze się coś znajdzie :)
      krzesła też mi się bardzo podobają lecz niestety są z innej serii i nie jest to lite drewno. Jak na razie wszystkie mebelki leża w kartonach i czekają na wielkie składanie :D

      Usuń