.post img {max-width:100% !important}

wtorek, 26 listopada 2013

GIRLANDY

Na blogach już robi się świątecznie. Widać coraz więcej inspiracji oraz pomysłów na DIY (dziewczyny! jesteście genialne! czemu ja nie mam takich zdolności ?;). 
W tym roku wyjątkowo nie mogę doczekać się świąt. Będą to moje pierwsze spędzone z mężem ( jako dobra żona chcę się do nich dobrze kulinarnie przygotować :) oraz pierwsze w naszym nowym mieszkaniu.

 pinterest
Od pewnego czasu przeglądam świąteczne dekoracje i trafiłam na taką, która szczególnie przypadła mi do gustu - girlandy :)

 pinterest
pinterest

Można je zrobić samemu korzystając z gotowych półproduktów

 lub kupić gotową, których zatrzęsienie jest teraz w wielu sklepach stacjonarnych i internetowych.


Kilka upatrzonych mam już w ZARA home, te szczególnie pasowałyby mi do pokoju dziecięcego :D



Odsyłam również do InteriorsPL, gdzie pojawił się dzisiaj wpis o girlandzie w sypialni :)


Pozdrawiam! 
Emi

2 komentarze:

  1. Dziękuję ślicznie :) Zainspirowałaś mnie szarą girlandą z gwiazdkami :) Coś muszę pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już majsterkuję! Również dziękuję za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń